ဒီေတာ့ အိုလူသား သင္ေရာ ဘယ္လို စုတ္ခ်က္ေတြနဲ႔ ေလာကကို မေသခင္ေလးမွာ ျခယ္မႈန္းမယ္လို႔ စိတ္ကူးမိသလဲ၊ ျခယ္မႈန္း ေနဆဲလဲ၊ ျခယ္မႈန္း ျပီးခဲ့ျပီလဲ...။
ကိုယ့္သမိုင္းကို ကုိယ္တိုင္ ေရးသားေနၾကတယ္ဆိုတာ တကယ္ေတာ့ မေမ့အပ္ဘူး။
စာေပသင္ၾကားျခင္းႏွင့္ အသက္ေမြးရေသာ လူသားတစ္ဦး။ သူ႔ကို သူ႔တပည့္ေတြက ဆရာလို႔ ေခၚၾကတယ္။ “ဆရာ” တဲ့ တျပိဳင္နက္ ေခၚဆိုသံႏွင့္ ဦးခ်ကန္ေတာ့ေနၾကတယ္။
ဆရာထံ တပည့္တစ္ဦးျခင္း၏ ခံစားခ်က္အမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔ျဖင့္ ရင္ထဲ ကိုယ္စီ။ ဒီဆရာကို ဘာလို႔ ဒီေလာက္ေတာင္ ခ်စ္ေၾကာက္ ရုိေသေလးစားၾကသလဲ။
ဆရာက ကၽြန္ေတာ္ထမင္းဘူးမပါလာတဲ့ ေန႔က ဆရာ့ထမင္းဘူးေလး လာေကၽြးဖူးတယ္၊ ဒီလိုျဖစ္တာ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္းေတာ့ မဟုတ္ဘူး၊ ဒီလိုပဲ ေက်ာင္းသားေတြ မၾကာခဏ စားစရာမပါလာတဲ့သူ၊ ခ်ိဳ႕တဲ့သူေတြကို ဆရာ မၾကာခဏ ထမင္းေကၽြးတယ္၊ မုန္႔ဝယ္ေကၽြးခဲ့တယ္။ ဆရာကေလ တကယ္ ေစတနာေကာင္းခဲ့ပါတယ္။ သူမ်ားေတြကုိ ေပးကမ္းစြန္႔ၾကဲရေလာက္ေအာင္ ဆရာက ခ်မ္းသာလားဆိုေတာ့လဲ၊ ဆရာ့မ်က္မွန္ကိုင္းေလးက က်ိဳးတဲ့ ေနရာမွာ သံၾကိဳးေလးနဲ႔ တြယ္ထားတာကို ေတြ႕ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စာမလိုက္ႏိုင္သူေတြအတြက္ အခေၾကးေငြ မယူပဲ ေစတနာ အျပည့္နဲ႔ ဆရာ စာသင္ေပးခဲ့ဖူးတယ္၊ မုန္႔ေရာင္းျပီး ေက်ာင္းတက္တဲ့ ေက်ာင္းသားေလး စာသင္ခ်ိန္ ပိုရေအာင္ မုန္႔ေတြလည္း ဝိုင္းေရာင္းခဲ့ဖူးသတဲ့။
ဆရာ ...လာျပီ ဆိုတဲ့ ေအာ္သံၾကားရင္ေတာင္ စာသင္ခန္းထဲမွာ ျငိမ္က်သြားတယ္ တကယ္ေတာ့ ဆရာမလာခဲ့ဘူး။ ေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္က ေနာက္ေျပာင္လိုက္တဲ့အသံ။ ဒီလိုအျဖစ္ေလးေတြနဲ႔ ဆရာကို ဘယ္ေလာက္ ေလးစားခဲ့ၾကတယ္ ဆိုတာကို ျပေနတယ္။
ဆရာထံ တပည့္တစ္ဦးျခင္း၏ ခံစားခ်က္အမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔ျဖင့္ ရင္ထဲ ကိုယ္စီ။ ဒီဆရာကို ဘာလို႔ ဒီေလာက္ေတာင္ ခ်စ္ေၾကာက္ ရုိေသေလးစားၾကသလဲ။
ဆရာက ကၽြန္ေတာ္ထမင္းဘူးမပါလာတဲ့ ေန႔က ဆရာ့ထမင္းဘူးေလး လာေကၽြးဖူးတယ္၊ ဒီလိုျဖစ္တာ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္းေတာ့ မဟုတ္ဘူး၊ ဒီလိုပဲ ေက်ာင္းသားေတြ မၾကာခဏ စားစရာမပါလာတဲ့သူ၊ ခ်ိဳ႕တဲ့သူေတြကို ဆရာ မၾကာခဏ ထမင္းေကၽြးတယ္၊ မုန္႔ဝယ္ေကၽြးခဲ့တယ္။ ဆရာကေလ တကယ္ ေစတနာေကာင္းခဲ့ပါတယ္။ သူမ်ားေတြကုိ ေပးကမ္းစြန္႔ၾကဲရေလာက္ေအာင္ ဆရာက ခ်မ္းသာလားဆိုေတာ့လဲ၊ ဆရာ့မ်က္မွန္ကိုင္းေလးက က်ိဳးတဲ့ ေနရာမွာ သံၾကိဳးေလးနဲ႔ တြယ္ထားတာကို ေတြ႕ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စာမလိုက္ႏိုင္သူေတြအတြက္ အခေၾကးေငြ မယူပဲ ေစတနာ အျပည့္နဲ႔ ဆရာ စာသင္ေပးခဲ့ဖူးတယ္၊ မုန္႔ေရာင္းျပီး ေက်ာင္းတက္တဲ့ ေက်ာင္းသားေလး စာသင္ခ်ိန္ ပိုရေအာင္ မုန္႔ေတြလည္း ဝိုင္းေရာင္းခဲ့ဖူးသတဲ့။
ဆရာ ...လာျပီ ဆိုတဲ့ ေအာ္သံၾကားရင္ေတာင္ စာသင္ခန္းထဲမွာ ျငိမ္က်သြားတယ္ တကယ္ေတာ့ ဆရာမလာခဲ့ဘူး။ ေက်ာင္းသား တစ္ေယာက္က ေနာက္ေျပာင္လိုက္တဲ့အသံ။ ဒီလိုအျဖစ္ေလးေတြနဲ႔ ဆရာကို ဘယ္ေလာက္ ေလးစားခဲ့ၾကတယ္ ဆိုတာကို ျပေနတယ္။
တစ္ခါက မိုးသဲတဲ့ တစ္ေန႔မွာ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ မိုး ေလျပင္းလို႔ ပုဆိုးကဲြထြက္သြားတယ္ ဒါကို သိေတာ့ ဆရာအေျပးကေလး ေရာက္လာျပီး “င့ါလံုခ်ည္ယူကြာ” ေျပာေျပာဆိုဆို လံုခ်ည္ကို ခ်က္ခ်င္းခၽြတ္ေပးခဲ့တယ္ ေက်ာင္းသားေတြက ဟာကနဲေပါ့။ ဆရာ ေအာက္ခံေဘာင္းဘီကို အရွည္ဝတ္တတ္မွန္း တပည့္ေတြ သိသြားတယ္ အဲဒီေန႔ကေပါ့။
ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ စာမလိုက္ႏိုင္ျခင္းအတြက္ ဆရာသည္ အေၾကာင္းအရင္းမွန္ကို ရွာေဖြတတ္သူအျဖစ္ ထင္ရွားျပန္တယ္။ ေက်ာင္းသားႏွင့္ မိဘမ်ားအၾကား အဆင္မေျပလို႔လား၊ စိတ္ကစားတဲ့ အရြယ္ျဖစ္လို႔လား၊ စာကို စိတ္မဝင္စားေပမယ့္ တျခား လက္မႈပညာဘက္ ထူးခၽြန္ေနသလား၊ ဒါေတြကို သိေအာင္ၾကိဳးစားျပီးမွ ေက်ာင္းသားကို လမ္းမွန္ဘက္ကို လမ္းျပေပးတတ္တဲ့ဆရာ တစ္ေယာက္ပါ။
တိုင္းႏွင့္ျပည္နယ္ပဲြေတြမွာ ဆရာကိုယ္တိုင္ လာအားေပးလို႔ ေက်ာင္းသားေတြ အားရွိျပီ တစ္ဖက္အသင္းကို အႏိုင္ရခဲ့ဖူးသတဲ့။ ဆရာက ေက်ာင္းသားေတြကို ေဘာလံုးနည္းျပလည္း လုပ္ေပးခဲ့ဖူးတယ္။
တခါတရံ ညေနခင္းေတြမွာ ေက်ာင္းသားေတြနဲ႔ ျခင္းခတ္ေနတာ ေတြ႕ရတတ္သလို၊ ေဘာလံုးကြင္းထဲမွာလည္း ေက်ာင္းသား မ်ားကို လမ္းညႊန္ေပးေနတတ္ျပန္တယ္။
ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ စာမလိုက္ႏိုင္ျခင္းအတြက္ ဆရာသည္ အေၾကာင္းအရင္းမွန္ကို ရွာေဖြတတ္သူအျဖစ္ ထင္ရွားျပန္တယ္။ ေက်ာင္းသားႏွင့္ မိဘမ်ားအၾကား အဆင္မေျပလို႔လား၊ စိတ္ကစားတဲ့ အရြယ္ျဖစ္လို႔လား၊ စာကို စိတ္မဝင္စားေပမယ့္ တျခား လက္မႈပညာဘက္ ထူးခၽြန္ေနသလား၊ ဒါေတြကို သိေအာင္ၾကိဳးစားျပီးမွ ေက်ာင္းသားကို လမ္းမွန္ဘက္ကို လမ္းျပေပးတတ္တဲ့ဆရာ တစ္ေယာက္ပါ။
တိုင္းႏွင့္ျပည္နယ္ပဲြေတြမွာ ဆရာကိုယ္တိုင္ လာအားေပးလို႔ ေက်ာင္းသားေတြ အားရွိျပီ တစ္ဖက္အသင္းကို အႏိုင္ရခဲ့ဖူးသတဲ့။ ဆရာက ေက်ာင္းသားေတြကို ေဘာလံုးနည္းျပလည္း လုပ္ေပးခဲ့ဖူးတယ္။
တခါတရံ ညေနခင္းေတြမွာ ေက်ာင္းသားေတြနဲ႔ ျခင္းခတ္ေနတာ ေတြ႕ရတတ္သလို၊ ေဘာလံုးကြင္းထဲမွာလည္း ေက်ာင္းသား မ်ားကို လမ္းညႊန္ေပးေနတတ္ျပန္တယ္။
ဆရာေရ နယူးေယာက္မွာ ေရာက္ေနတဲ့ ကိုဝင္းၾကဴ ဗိသုကာ အင္ဂ်င္နီယာၾကီးကေလ ဆရာ့က သူ႔ဆီကို ဆရာမကြယ္လြန္ခင္က စာျပန္လိုက္တဲ့ အဂၤလိပ္လိုေရးထားတဲ့ စာေလးကို ဆရာ့ရဲ႕ အဂၤလိပ္စာလက္ေရးဆက္ဆဲြတာ သိပ္လွလုိ႔တဲ့ မွန္ေဘာင္နဲ႔ ထည့္ထားတယ္ဆရာ။ ဆရာဆံုးတဲ့ေန႔က အဲဒီမွန္ေဘာင္ေလး က်ကြဲသြားတယ္ ဆရာရယ္။
ညေက်ာင္းေတြမွာ စာသင္တဲ့ ေခတ္ေတြတုန္းက ဆရာလည္း ပါဝင္ကာ မေမာႏိုင္ မပန္းႏိုင္နဲ႔ ေက်ာင္းသားေတြကိုလည္း စာသင္ေပးခဲ့တယ္၊ အသက္ငယ္တဲ့ ဆရာေတြကိုလည္း စာသင္ၾကားတဲ့ ပံုစံေတြကိုလည္း ေရးဆဲြ လမ္းညႊန္ ေပးခဲ့ရေသးတယ္။
အျပင္ပန္းကိစၥေတြနဲ႔ အခိ်န္ေပးေဆာင္ရြက္မႈေတြမ်ားလို႔ ဆရာ့ကို လူပ်ိဳၾကီးလို႔ေတာ့ မထင္ပါနဲ႔။ ဆရာ့မွာ ဇနီးေခ်ာ တစ္ေယာက္ ရွိပါတယ္။ သားသမီးေတြလည္း ထြန္းကားလို႔။ မိသားစုကို ဂရုတစိုက္ ခ်စ္ခင္ၾကင္နာတတ္တဲ့ ဆရာပါ။ ဆရာအိမ္ကို သြားလည္ရင္ ဆရာတစ္ေယာက္ သူ႔ဇနီးသည္ကို မီးပူဝုိင္းကူတိုက္ေပးျခင္း၊ အိမ္တမ်က္စည္းလွည္းျခင္း၊ ကေလး သနပ္ခါးလူးေပးျခင္းမ်ားက အစ တာဝန္လုိ႔ မယူဆပဲ သဒၶါေသာ စိတ္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္တတ္တဲ့ ခင္ပြန္းေကာင္း ဖခင္ေကာင္းအျဖစ္ မိသားစုဘဝေလး ေပ်ာ္ရႊင္ေနၾကတာကို ေတြ႕ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ေယာကၡမကို မိဘသဖြယ္ ရုိေသလို႔ “အေမ”လို႔ေခၚကာ ရုိေသစြာ ဂါရဝထားလို႔၊ ဇနီးသည္ရဲ႕ ေမာင္ဘြားမ်ားကို မိမိ၏ ေဆြမ်ိဳး ရင္းျခာသဖြယ္ ျပဳမူဆက္ဆံ ေစာင့္ေရွာက္တတ္သူ တစ္ေယာက္ပါ။
ရယ္ေမာစရာေတြ ေျပာတတ္တဲ့ ဟာသဥာဏ္ရႊင္တဲ့ ဆရာသည္ ဝိပႆနာတရားကိုလည္း တစိုက္မတ္မတ္ အားထုတ္သူ တစ္ေယာက္ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ဆရာသည္ ငါးပါးသီလကို အထူးလံုျခံဳသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အပတ္စဥ္ ဆြမ္းခ်က္ေလာင္းလွဴခဲ့တာ ဆရာကြယ္လြန္ခ်ိန္ မတိုင္ခင္အထိပါပဲ။
ကြမ္းယာ ေဆးလိပ္ အရက္ “မ”ကိစၥေတြကင္းလွသည့္ ဆရာ့တြင္ မ်ိဳးရိုးလိုက္သည့္ ေသြးတိုး ႏွလံုးေရာဂါဆိုေသာ လက္ေဆာင္ ဆိုးကိုေတာ့ မေရွာင္မလဲႊႏိုင္ပဲ လက္ခံရရွိခဲ့ရွာတယ္။
ရယ္ေမာစရာေတြ ေျပာတတ္တဲ့ ဟာသဥာဏ္ရႊင္တဲ့ ဆရာသည္ ဝိပႆနာတရားကိုလည္း တစိုက္မတ္မတ္ အားထုတ္သူ တစ္ေယာက္ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ဆရာသည္ ငါးပါးသီလကို အထူးလံုျခံဳသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အပတ္စဥ္ ဆြမ္းခ်က္ေလာင္းလွဴခဲ့တာ ဆရာကြယ္လြန္ခ်ိန္ မတိုင္ခင္အထိပါပဲ။
ကြမ္းယာ ေဆးလိပ္ အရက္ “မ”ကိစၥေတြကင္းလွသည့္ ဆရာ့တြင္ မ်ိဳးရိုးလိုက္သည့္ ေသြးတိုး ႏွလံုးေရာဂါဆိုေသာ လက္ေဆာင္ ဆိုးကိုေတာ့ မေရွာင္မလဲႊႏိုင္ပဲ လက္ခံရရွိခဲ့ရွာတယ္။
ဒီလိုေနျပင္းတဲ့ ေႏြေန႔လည္တစ္ခုမွာ ဆရာရုတ္တရက္ ထြက္ခြာသြားခဲ့တယ္၊ ဘယ္သူ႔ကိုမွေတာင္ ႏႈတ္ဆက္မသြားပါလား ဆရာရယ္။ ဆရာ ထြက္သြားပံုက တိတ္ဆိတ္ ျမန္ဆန္လြန္းတယ္။
(8888)အေရးအခင္းျပီးကာစ အခ်ိန္၊ ဆရာကြယ္လြန္သည္မို႔ ေက်ာင္းသားေတြ တရုန္းရုန္းျဖစ္ေနတဲ့ အသုဘကို လံုထိန္းမ်ားက မ်က္ေစာင္းတထိုးထိုး။ ဆရာ့ဇနီးက ေက်ာင္းသားမ်ားကို ေတာင္းပန္ရွာတယ္ “ေက်ာင္းသားေတြ ထိခိုက္တာကို ဆရာက လံုးဝ မျဖစ္ေစခ်င္ဘူး ဒီေတာ့ ဆရာ့ကို ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ လိုက္ပါပို႔ေဆာင္တဲ့ခရီးမွာ ေက်ာင္းသားမ်ားဘက္က သည္းခံျပီး၊ ဆရာျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ ဆႏၵနဲ႔ ဆရာ့စိတ္ဓာတ္ကို နားလည္တယ္ဆိုရင္ ဘယ္သူနဲ႔မွ ျပႆနာမျဖစ္ၾကနဲ႔ေနာ္”တဲ့။
ဆရာ့ေဘးမွာ ဝိုင္းေနတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြက အကၤီ်အျဖဴ၊ ပုဆိုးအနက္မ်ားႏွင့္။ ေက်ာင္းသားမ်ားထဲမွ ေခါင္းေဆာင္တစ္ဦးက ဆရာ့အေပၚ ကံသံုးပါးႏွင့္ ျပစ္မွားမိခဲ့တာမ်ားရွိရင္ ခြင့္လႊတ္ဖို႔ ေတာင္းပန္ေသာစာကို ေက်ာင္းသားမ်ားကို တိုင္ေပးတယ္။ ညီညာစြာ လိုက္ဆိုၾကတဲ့ ေက်ာင္းသားမ်ားရဲ႕ အသံက သုႆန္တစ္ခုလံုးကို လႊမ္းမိုးသြားေစခဲ့တယ္။ အေခါင္းကို ေက်ာင္းသားမ်ားက လက္ဆင့္ကမ္းသယ္ယူၾကရင္း သျဂၤိဳလ္စက္ဆီကို သယ္ေဆာင္ၾကတယ္၊ ေက်ာင္းသားမ်ားရဲ႕ မ်က္ဝန္းေတြမွာလည္း ေၾကကဲြျခင္းမ်ားစြာျဖင့္။
သြားေတာ့ ဆရာရယ္ ......သြားေပအံုးေတာ့ ေနာင္သံသရာမွာလည္း ပရဟိတအလုပ္တို႔ ေလာကအက်ိဳးဆိုတာေတြ လူသားေတြအတြက္ စသည္ျဖင့္ စကားလံုးလွလွေတြ မသံုးပဲ လက္ေတြ႕ၾကၾက ကူညီေဆာင္ရြက္ခ်က္မႈေတြနဲ႔ ေလာကကို အလွဆင္အံုးေပါ့၊ ကိုယ့္လက္လွမ္းမီရာ နီးစပ္ရာ ဘဝေလးေတြ ရွင္သန္ဖို႔ ဥယ်ာဥ္မႈးအျဖစ္ ေဆာင္ရြက္လိုက္အံုးေပါ့ ဆရာ။ ေလာကအလယ္မွာ မႏိုင္ဝန္ေတြ ထမ္းမိတုိင္း တာဝန္ေတြမ်ားစြာကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ၾကီးထမ္းရြက္သြားတဲ့ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ ဆရာ့ကို သတိရရင္း အားတက္မိတာေတြလည္း ရွိခဲ့ရပါတယ္။ ဘယ္ခ်ိန္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေက်ာင္းတံခါးဝေရာက္ရင္ ဆရာ့ရဲ႕ ေႏြးေထြးတဲ့ ေမတၱာကို ခံစားမိေနတုန္းပါ ဆရာေရ...။
(8888)အေရးအခင္းျပီးကာစ အခ်ိန္၊ ဆရာကြယ္လြန္သည္မို႔ ေက်ာင္းသားေတြ တရုန္းရုန္းျဖစ္ေနတဲ့ အသုဘကို လံုထိန္းမ်ားက မ်က္ေစာင္းတထိုးထိုး။ ဆရာ့ဇနီးက ေက်ာင္းသားမ်ားကို ေတာင္းပန္ရွာတယ္ “ေက်ာင္းသားေတြ ထိခိုက္တာကို ဆရာက လံုးဝ မျဖစ္ေစခ်င္ဘူး ဒီေတာ့ ဆရာ့ကို ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ လိုက္ပါပို႔ေဆာင္တဲ့ခရီးမွာ ေက်ာင္းသားမ်ားဘက္က သည္းခံျပီး၊ ဆရာျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ ဆႏၵနဲ႔ ဆရာ့စိတ္ဓာတ္ကို နားလည္တယ္ဆိုရင္ ဘယ္သူနဲ႔မွ ျပႆနာမျဖစ္ၾကနဲ႔ေနာ္”တဲ့။
ဆရာ့ေဘးမွာ ဝိုင္းေနတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြက အကၤီ်အျဖဴ၊ ပုဆိုးအနက္မ်ားႏွင့္။ ေက်ာင္းသားမ်ားထဲမွ ေခါင္းေဆာင္တစ္ဦးက ဆရာ့အေပၚ ကံသံုးပါးႏွင့္ ျပစ္မွားမိခဲ့တာမ်ားရွိရင္ ခြင့္လႊတ္ဖို႔ ေတာင္းပန္ေသာစာကို ေက်ာင္းသားမ်ားကို တိုင္ေပးတယ္။ ညီညာစြာ လိုက္ဆိုၾကတဲ့ ေက်ာင္းသားမ်ားရဲ႕ အသံက သုႆန္တစ္ခုလံုးကို လႊမ္းမိုးသြားေစခဲ့တယ္။ အေခါင္းကို ေက်ာင္းသားမ်ားက လက္ဆင့္ကမ္းသယ္ယူၾကရင္း သျဂၤိဳလ္စက္ဆီကို သယ္ေဆာင္ၾကတယ္၊ ေက်ာင္းသားမ်ားရဲ႕ မ်က္ဝန္းေတြမွာလည္း ေၾကကဲြျခင္းမ်ားစြာျဖင့္။
သြားေတာ့ ဆရာရယ္ ......သြားေပအံုးေတာ့ ေနာင္သံသရာမွာလည္း ပရဟိတအလုပ္တို႔ ေလာကအက်ိဳးဆိုတာေတြ လူသားေတြအတြက္ စသည္ျဖင့္ စကားလံုးလွလွေတြ မသံုးပဲ လက္ေတြ႕ၾကၾက ကူညီေဆာင္ရြက္ခ်က္မႈေတြနဲ႔ ေလာကကို အလွဆင္အံုးေပါ့၊ ကိုယ့္လက္လွမ္းမီရာ နီးစပ္ရာ ဘဝေလးေတြ ရွင္သန္ဖို႔ ဥယ်ာဥ္မႈးအျဖစ္ ေဆာင္ရြက္လိုက္အံုးေပါ့ ဆရာ။ ေလာကအလယ္မွာ မႏိုင္ဝန္ေတြ ထမ္းမိတုိင္း တာဝန္ေတြမ်ားစြာကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ၾကီးထမ္းရြက္သြားတဲ့ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ ဆရာ့ကို သတိရရင္း အားတက္မိတာေတြလည္း ရွိခဲ့ရပါတယ္။ ဘယ္ခ်ိန္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေက်ာင္းတံခါးဝေရာက္ရင္ ဆရာ့ရဲ႕ ေႏြးေထြးတဲ့ ေမတၱာကို ခံစားမိေနတုန္းပါ ဆရာေရ...။
ဆရာ့ဘဝမွာ ဆရာ စိတ္ဓာတ္ႏွင့္ လုပ္ရပ္ ႏွစ္ခ်က္ျဖင့္ ဆရာ့သမိုင္းကို ယေန႔ထက္တိုင္ တြင္ေစခဲ့ပါျပီ။
ကမၻာ့ကုလသမဂၢအစီအစဥ္ျဖင့္ မဖံြ႕ျဖိဳးေသးတဲ့ ႏိုင္ငံငယ္ဆီကို စာသင္ၾကားျခင္း အမႈထမ္းရန္ ေလယာဥ္လက္မွတ္ ေစာင့္ဆိုင္းေနစဥ္ အခ်ိန္တြင္ ဆရာ ကြယ္လြန္ခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံကို ခ်စ္ေသာ ျမန္မာဆရာ တစ္ေယာက္သည္ ျမန္မာေျမေပၚတြင္ ေခါင္းခ်ခဲ့ပါသည္။
ဆရာ သည္ (၃-ဧျပီ-၁၉၈၉)ေန႔ ညေန (၄း၄၅)တြင္ ဘဝတစ္ပါးသို႔ ကူးေျပာင္းခဲ့ပါသည္။
(၅-ဧျပီ-၁၉၈၉)ေန႔၊ ေန႔လည္ (၁း၀၀)တြင္ ၾကံေတာသုႆန္၌ မီးသျဂိဳလ္ခဲ့ၾကပါသည္။
(၅-ဧျပီ-၁၉၈၉)ေန႔၊ ေန႔လည္ (၁း၀၀)တြင္ ၾကံေတာသုႆန္၌ မီးသျဂိဳလ္ခဲ့ၾကပါသည္။
သံသရာမွ ယေန႔ထက္တိုင္ ျပဳမိခဲ့ဖူးေသာ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ အစုစုတို႔၏ အဖို႔ပါကကို အမွ် ...အမွ်...အမွ် ေပးေဝငွလိုက္ပါသည္ ေရာက္ရာ ဘံုဘဝမွ ဝမ္းေျမာက္ဝမ္းသာစြာျဖင့္ သာဓု ေခၚဆိုႏိုင္ပါေစသား။
1 comment:
ကပ္စီးနဲ သာဓု
Post a Comment