သတၱဝါအေပါင္း စိတ္ခ်မ္းသာ၊ ကိုယ္က်န္းမာၾကပါေစေၾကာင္း ဆုေတာင္း ေမတၱာပို႔သပါတယ္.........

Wednesday, January 20, 2010

ေၾသာ္ ဆယ့္ႏွစ္လရာသီ ရွိျပီ ေမာင္ရဲ႕။

ေမွ်ာ္ရင္းက်မကျဖင့္..... လြမ္းရပါသည္.....။


ဒီသီခ်င္းေလးကို တီးလံုးသံေလးေတြ ၾကိဳက္တတ္တဲ့ က်မ အေဖက နားေထာင္တတ္တာေၾကာင့္ က်မလည္း နားထဲစဲြကာ ၾကိဳက္ခဲ့မိတာျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ တခါတခါ က်မ အေမလည္း ဒီသီခ်င္းေလးကိုပဲ ဆိုေနသံၾကား ရတတ္ပါတယ္။ အခုလိုအခ်ိန္အခါမယ္ က်မလည္း သီခ်င္းေလးကို ညဥ္းတတ္ေနပါျပီ။ ပါးစပ္ထဲ ေရာက္လာ တဲ့ သီခ်င္းကို ယူက်ဴ႕ေတာ္ေတာ္ ရွာလိုက္ရပါတယ္။
က်မႏွစ္သက္တဲ့ သီခ်င္းေလးေတြကို နားဆင္ခံစားေပးၾကပါအံုးေနာ္။
ဒါေလးလည္း အမွတ္တယအေနနဲ႔ ရာသီဘဲြ႕သီခ်င္းေလး။ ထံုးစံအတိုင္း ေပါ့။



No comments: