မင္းတို႔ ငါတို႔အားလုံးရဲ႕ အားထားကိုးကြယ္ရာျဖစ္တဲ့ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ဟာ ဘုရာျဖစ္ထုိက္တဲ့ အရည္အခ်င္း ေတြ ျပည့္စုံေအာင္ ေလးအသေခ်ၤနဲ႔ ကမၻာတစ္သိန္း ပါရမီေတြ ျဖည့္က်င့္အားထုတ္ခဲ့ရတယ္။ အရပ္ထဲမွာ ႏႈတ္က်ိဳးေန သလို ေလးသေခ်ၤ မဟုတ္ဘူးေနာ္ ေလး အသေခ်ၤ သေခ်ၤေရွ႕မွ အ ေလးပါတယ္။ သေခ်ၤ = ေရတြက္လို႔ရတာ ၊ အဲဒီေရွ႕မွာ အ ေလး ထည့္လိုက္ေတာ့ အသေခ်ၤျဖစ္သြားရင္ မေရတြက္ႏိုင္ေတာ့တာလို႔ အဓိပၸါယ္ရတယ္။ ကမၻာႀကီးဟာ သတၱ၀ါတို႔ရဲ႕ သက္တမ္းေတြ သူတို႔ျပဳတဲ့ ကုသိုလ္ကံ အကုသိုလ္ကံ အတိုင္း အတိုးအဆုတ္ အႀကိမ္ေရျဖစ္ၿပီး သတၱ၀ါေတြ ဒီေျမျပင္မွာ လုံး၀ဆိတ္သုဥ္းၿပီ း ကမၻာပ်တ္သြားလိုက္၊ ၿပီးေတာ့ သတၱ၀ါေတြရဲ႕ ကံအားေလွ်ာ္စြာ ျပန္ျဖစ္လာလိုက္နဲ႔ အဲဒီလို ကမၻာႀကီး ျပန္ျဖစ္လာတဲ့ အခ်ိန္ေတြကို တစ္ကမၻာ၊ ႏွစ္ကမၻာနဲ႔ ေရတြက္ရာက ေနာက္ဆုံး ေရတြက္ မွတ္သားဘို႔မႏိုင္ေတာ့ဘူး ဆိုရေလာက္ေအာင္ မ်ားလာတာကို တစ္သေခ်ၤလို႔ သက္မွတ္တာေပါ့၊ အဲဒီလိုနည္းနဲ႔ ေလးအေခ်ၤနဲ႔ ကမၻာတစ္သိန္း ေလာက္ၾကာ ေအာင္ ပါရမီေတြျဖည့္ခဲ့ရတာ။
undefinedပါရမီဆိုတာကေတာ့ ကေလးတို႔နာလည္ေအာင္ေျပာရရင္ ရွိသင့္ ရွိထိုက္တဲ့ အရည္အခ်င္းေတြ တဘက္ကန္းခက္္ဆိုရေလာက္ေအာင္ ၿပီးျပည့္စုံေအာင္ ႀကိဳးစားအားထုတ္ရတာပါဘဲ။
စြန္႔လြတ္လွဴဒါန္းတဲ့ ဒါနဆိုရင္လဲ ပစၥည္း ဥစၥာက စၿပီး၊ ေျခ လက္ အဂၤါတို႔၊ မ်က္လုံးတို႔ ၊ ေနာက္္ဆုံး အသက္ခႏၶာအထိ စြန္႕လြတ္ႏိုင္စြမ္းရွိေအာင္ေပါ့၊ ကိုယ္က်င့္သီလ
ဆုိရင္လဲ ကိုယ့္အသက္ကို စြန္႔ျခင္စြန္႔ရပါေစ ဘယ္ေတာ့မွ မျဖတ္ဘူးဆိုတဲ့ အဆင့္အထိေပါ့ အသိပညာဆိုရင္ လဲ ဘက္စုံ အျပည့္အစုံျဖစ္ေအာင္ေပါ့။
ျမတ္စြာဘုရားရွင္ရဲ့ တရားေတာ္ေတြထဲမွာ နိဗၺာန္ကုိ မ်က္ေမွာက္ျပဳဖုိ႔အတြက္ ဆုိတဲ့ ၀ိပႆနာတရားေတြ ၊ မဂၢင္တရားေတြသာ မကဘဲ သားသမီးေကာင္းျဖစ္ဖုိ႔ လုိက္နာ စရာေတြ မိဘေကာင္း ၊ ဆရာေကာင္း၊ တပည့္ေကာင္းစတဲ့ လူေကာင္း သူေကာင္းေတြ ျဖစ္ဖုိ့အတြက္ လုိက္နာစရာေတြ လက္ေတြ့အသုံးက်ေအာင္ အျပည့္အစုံ အမွန္အကန္ ေဟာေတာ္မူနုိင္တာဟာ အဲသည္ေလာက္ထိၾကာတဲ့ ကပ္ကမၻာေတြ ဘ၀အမ်ိဳးမ်ိဳးေတြမွာ ဘ၀ေပါင္းစုံ က်င္လည္ျပီး အေတြ့အႀကုံေတြ ဆည္းပူးခဲ့လုိ႔ပဲေပါ့။ အဲသည္လုိ အဖက္ဖက္က အားထုတ္ဆည္းပူးလုိ႔ လုိအပ္တဲ့အရည္အခ်ည္းေတြ အားလုံး ျပည္စုံလာတာကုိ ပါရမီ ျဖည့္တယ္လုိ့ ေခၚတာပါပဲ။
အဲဒီလုိ ပါရမီ ျပည့္စုံျပီးလုိ႔ အခုေနာက္ဆုံး ဘုရားျဖစ္မည့္ဘ၀မွာေတာ့ အခုအခါ နီေပါ ႏိုင္ငံနဲ႔ အိႏၵိယႏုိင္ငံထဲမွာ ပါ၀င္တဲ့ မဇ်ၥိေဒသ အရပ္က ကပိလ၀တၳဳလုိ႔ေခၚတဲ့ တုိင္းျပည္ ( ျပည္နယ္) မွာ ခမည္းေတာ္ သုေဒၶါဓနမင္းႀကီးနဲ႔ မယ္ေတာ္ မာယာေဒ၀ီ မိဘုရားႀကီးတုိ႔က အဲဒီေခတ္ သတ္မွတ္တဲ့ ခုႏွစ္သေကၤတအရ မဟာသကၠရာဇ္ ၆၈ ခု၊ ကဆုန္လျပည့္ ေသာၾကာ ေန႔မွာ ဖြားျမင္ခဲ့တယ္။ ( ခရာဇ္နွစ္ မေပၚခင္ ႏွစ္ေပါင္း ငါးရာေက်ာ္ ေျခာက္ရာ စုေလာက္ ကေပါ့။
မင္းသားငယ္ ေမြးဖြားခ်ိန္မွာ တေလာကလုံးက သိသာေလာက္ေအာင္ ထူးျခားတဲ့ ျဖစ္ရပ္ မ်ားက ေၾကြးေၾကာ္ အသိေပးသလုိ ျဖစ္ေပၚခဲ့ျပီး မင္းသားရဲ႔ ေျခ၊ လက္၊ အဂၤါစတဲ့ ခႏၶာကုိယ္ တစ္ခုလုံးကလည္း ေယာကၤ်ားေကာင္း၊ ေယာကၤ်ားျမတ္တုိ႔ရဲ့ အမွတ္အသားျဖစ္တဲ့ လကၡဏာေတာ္ႀကီး ၃၂ ပါးနဲ႔ လကၡဏာေတာ္ ငယ္ေတြပါ အျပည့္အစုံ ပါရွိတဲ့အတြက္ ရုပ္ လကၡဏာကုိ ၾကည့္ရႈအကဲခတ္သူတုိင္းက စၾကာ၀ဠာ တစ္ခုလုံးကုိ အာဏာပုိင္စုိး အုပ္ခ်ဳပ္ႏုိင္ စြမ္းရွိတဲ့ စၾကာ၀ေတးမင္း ျဖစ္မဲ့ ေယာကၤ်ားေကာင္း ေယာကၤ်ားျမတ္ျဖစ္တယ္ ဆုိျပီး တုိင္းတစ္ပါး မင္းမ်ားကေရာ သူေဌးသူၾကြယ္မ်ားကပါ လက္ေဆာင္ ဆက္သၾကတဲ့ စည္းစိမ္ ဥစၥာ ရတနာေတြရယ္ မင္းသားရဲ့ ဘုန္းကံေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ ေရႊအုိးႀကီးေတြ၊ ရတနာေတြ ရယ္နဲ႔ အဘက္ဘက္က ျပည့္စုံလွတာမုိ႔ မင္းသားရဲ့ အမည္ကုိ သိဒၶတၳလုိ႔ အမည္ေပးၾက တယ္။ ျမန္မာ အလုိကေတာ့ ေမာင္ျပည့္စုံေပါ့။
ခုေခတ္ေျပာၾကတဲ့ စကားတစ္ခုရွိတယ္မုိ့လား၊ သားဦးအရူးဆုိတာေလ ၊ အဲသည္ စကားက သားဦးဟာ ရူးေၾကာင္ေၾကာင္ႏုိင္တယ္လုိ႔ ေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ သားဦးေလး ရတဲ့ အခ်ိန္မွာ မိဘေတြ အရူးအမူး ျဖစ္တတ္ၾကတာ အျဖစ္သဲတတ္ၾကတာေတြကုိ ေျပာတာ။
ခုလဲ သုေဒၶါဓနမင္းႀကီးမွာ အသက္ငါးဆယ္ ေျခာက္နွစ္ေက်ာ္မွ ကံေပၚျပီး ထီးညြန့္ နန္းလ်ာ ျဖစ္တဲ့ သားဦးကုိ ရတယ္ဆုိေတာ့ အရူးအမူးျဖစ္မွာေပါ့ကြာ ၊ ဒါေၾကာင့္ သားေတာ္ ေလးရဲ့ ေနာင္ေရးကုိ သိရေအာင္ ပုေရာဟိတ္လုိ႔ေခၚတဲ့ ေဗဒင္က်မ္းတတ္ ပုဏၰား ဟူးရား ေေတြနဲ႔ ေခၚျပျပီး ေမးစစ္ၾကတယ္။ ထူးျခားတဲ့ကေလးဆုိေတာ့ ဘာေတြမ်ား ဘယ္ေလာက္ထိ ထူးျခားမလဲဆုိတာ သိရေအာင္ ေဗဒင္ေမးတယ္ဘဲ ဆုိၾကပါစုိ႔ကြား။
လကၡဏာေတာ္ႀကီး၃၂ ပါးလုိ႔ေခၚတဲ့ အမွတ္အသားေတြက သိပ္ျပီး ထင္ထင္ရွားရွား ႀကီး မဟုတ္ပဲ အရိပ္အေယာင္ ေလာက္သာ ပါတယ္ဆုိရင္ အဲဒီေယာကၤ်ားဟာ စၾကာ၀ေတး မင္း ျဖစ္တတ္ျပီး ပီပီျပင္ျပင္ ထင္ထင္ရွားရွားႀကီး ပါရင္ေတာ့ ေလာကီစီးစိမ္းကုိ မေမြေလ်ာ္ ေတာ့ဘဲ တရားဓမၼထဲမွာ ဘ၀ကုိ နွစ္ျမဳပ္ ေမြ့ေလ်ာ္တတ္တဲ့ သဗၺညဳဘုရားစစ္စစ္ ျဖစ္မယ္လုိ႔ ေ၀ဒ က်မ္းေတြမွာ ပါသတဲ့။ ဒါေပမဲ့ ဖခင္ျဖစ္တဲ့ သုေဒၶါဓနမင္းႀကီးက စၾကာ၀ေတးမင္း ျဖစ္ေစ ခ်င္တဲ့ ဆႏၵ ျပင္းထန္ေနတယ္ဆုိတာ သိၾကေတာ့ မင္းခစားျဖစ္တဲ့ ပုဏၰား ဟူးရားအုိႀကီး ေတြြက နိမိတ္ဖတ္တဲ့ အခါမွာ သိဒၶတၳ မင္းသားငယ္ရဲ့ ခႏၶာကုိယ္မွာ လကၡဏာေတာ္ႀကီးေတြ ထင္ထင္ရွားရွား ျပည့္ျပည့္စုံစုံႀကီး ပါေနတာ ေတြ႔ရေပမဲ့ ေလာကုတၱရာတရားနွင့္ ေမြေလ်ာ္မယ္ ဆုိရင္ ေလာကသုံးပါးမွာ အျမင့္ျမတ္ဆုံးျဖစ္တဲ့ သဗၺညုဘုရားရွင္ျဖစ္မယ္။ ေလာကီနယ္မွာ ေမြ ေလ်ာ္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ စၾကာ၀ေတးမင္းျဖစ္လိမ့္မယ္ဆုိျပီး ႏွစ္မ်ိဳးနွစ္ခြ ေဟာၾကသတဲ့။
ပုဏၰားေတြထဲမွာ အသက္အငယ္ဆုံးလဲျဖစ္ ပညာလဲ အလြန္ထက္တဲ့ ေကာ႑ည ပုဏၰားကေတာ့ အျခားပုဏၰားအုိႀကီးေတြလုိ On the other hand ေတဘာေတြလုပ္မေနဘူူး On the one hand ေခ်ာင္းပဲ ေထာင္ျပသတဲ့ အဲဒါ ဘာလဲ ဆုိေတာ့မွ သဗၺညု ဘုရားစင္စစ္ ဧကန္ျဖစ္မယ္၊ တစ္ျခားဘာမွ မျဖစ္နိဳင္ဘူးလို႔ ေဟာတာ ဘုရင္က အလိုမၾကလို႔ ရာထူး ကျဖဳတ္ လိုက္ေတာ့ ဘာမွ ၀မ္းနည္းမေနဘဲ ဘုရားေလာင္းအလာကို ဥတုေ၀လေတာက
ေစာင့္မယ္ဆိုၿပီး ထြတ္သြားတယ္ဆိုကိုး။ ေကာ႑ည ပုဏၰားငယ္ေဟာတဲ့ထဲ မွ အသက္၊ ရက္ေတြပါ၊ အတိအက်နဲ႔ အသက္ အရြယ္ဘယ္ေလာက္မွ သူူအုိ၊ သူနာ၊ သူေသ ရဟန္းဆိုတဲ့ နိမိတ္ၾကီးေလးပါျမင္ၿပီ ေတာ ထြတ္မယ္ဆိုတာလဲ ပါေသးသတဲ့။
ဒီလိုေျပာလုိက္လို႔ ေဗဒင္ပညာကတယ္ဟုတ္ပါလားဆိုေတာ့ အထင္မ ၾကီးလိုက္ အုံးေနာ္၊ အဲဒီေကာ႑ည ပုဏၰားဟာ သုေဒၶါဒန မင္းၾကီးေရွ႕မွာသာ အာေဘာင္အာရင္ သန္သန္းနဲ႔ လက္ညိဳးတစ္ေခ်ာင္းေထာင္ၿပီးေဟာခဲ့တာ။
တကယ္တမ္း ဘုရားျဖစ္ေတာ္မူတဲ့ အခါ တရားဦးေဟဘို႔ အတြက္ မိဂဒါ၀ုန္ေတာ ကိုၾကြသြား ေတာ့ အဲဒီေကာ႑ည ကိုယ္တိုင္ကပဲ သဗၺညဳဘုရားျဖစ္ၿပီဆိုတာ မယုံၾကည္ ႏိုင္ပါဘူးဆိုၿပီး တရားနာဘို႔ ျငင္းဆန္ခဲ့ေသးတယ္။ ကေလးတို႔လဲ မွတ္ထားေနာ္၊ ေဗဒင္ဆရာဆိုတာ သူမ်ားကိုသာအေျပာသန္တာ၊ ကိုယ္တိုင္ဘ၀ကိုပုံၿပီ း လက္ခံရမွာၾကေတာ့ ကိုယ္ေဗဒင္ကိုမယုံ ဘူးဆိုတာ ေကာ႑ညပုဏၰာကိုၾကည့္ရင္ သိသာတယ္။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သားအတြက္ရတက္မေအးႏိုင္တဲ့ သုေဒၶါဒန မင္းၾကီးကေတာ့ သားေတာ္ရဲ႕ျမင္ကြင္းထဲမွာ သူအို၊ သူနာ၊သူေသဆိုတာ မေတြ႔မျမင္ရေအာင္ အမိန္႔ ေေပးစီမံထားသတဲ့။
သူကိုယ္တိုင္က သားေတာ္ထက္ အသက္ငါးဆယ္ေက်ာ္ ေျခာက္ဆယ္နီးပါး ၾကီးရင့္ အိုမင္းေနတဲ့ကိစၥ ကိုေတာ့ ဘယ္လိုမိတ္ကပ္ေတြနဲ႔ ဖန္တီးထားတယ္ဆိုတာ စာထဲမွာ မေတြ႔ရဘူးကြ။
ၿပီးေတာ့ သားေတာ္ကို ဓမၼနယ္ပယ္ဘက္ပါမသြားေအာင္ ကာမဂုဏ္ေႏွာင္ၾကိဳးနဲ႔ ခ်ည္ထားမွပဲဆိုၿပီ တစ္ဆယ္ေျခာက္ႏွစ္အရြယ္မွာပဲ ယေသာ္ဓရာမင္းသမီးနဲ႔ ထိမ္းျမား လက္ထပ္ေပးၿပီး၊ ေႏြ၊မိုး၊ေဆာင္း ရာသီအလိုက္ စံျမန္းစရာ နန္းမသုံးေဆင္မွာ ေမာင္းမ မိတ္သံအေျခြရံမ်ားနဲ႔ ခံစားေပ်ာ္ေမြ႕ေအာင္ စီမံေပးထားတာတဲ့ ။
သဘာ၀တရာတို႔၊ အမွန္တရားတုိ႔ဆိုတာ ၾကာၾကာဖုံးကြယ္ လွည့္ျဖားထားလုိ႔ ရတဲ့ အရာမ်ိဳး မဟုတ္တဲ့ အျပင္ သိဒၶတၳမင္းသားဆိုတာကလဲ ပါရမီရွင့္က်တ္ ထက္ျမတ္တဲ့ ပုဂိၢဳလ္ျဖစ္တဲ့အတြက္ သူ႔ကို လိမ္ညာ လွည့္ျဖားလို႔ ဘယ္ရမလဲ အသက္ႏွစ္ဆယ့္ကိုးႏွစ္ေယာက္တဲ့အခါ ဥယ်ာဥ္ေတာ္ထဲ လွည့္လည္ရႈစားဘို႔ သြားရင္း သူအို ၊သူနာ၊ သူေသ ေတြကိုေတြ႔ျမင္သြားပါေတာ့တယ္။ မင္းသားရဲ႕ အပါးေတာ္ျမဲျဖစ္တဲ့ ေမာင္စံက ငါဟာ သက္ရွိေလာကၾကီးတစ္ခုလုံးရဲ႕ ျဖစ္ရုိးျဖစ္စဥ္ၾကီးျဖစ္ပါတယ္။ ဘယ္သူမွ ျငင္းဆန္လို႔ မရတဲ့ ပုံေသျဖစ္စဥ္ၾကီးပါ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းေလွ်ာက္တင္တဲ့အခါ သိဒၶတၳမင္းသားက ဒီေမြး အို နာ ေသ ဆိုတဲ့ ပုံေသေဖာ္ျမဴလာၾကီးကို ေျပာင္းလဲပစ္ရမယ္။ မအို မနာ မေသရာကို ငါရွာမယ္ ေနရိုးေနစဥ္ အိမ္ေထာင္သားေမြးဆိုတဲ့ ဓေလ့ေဟာင္းၾကီးအတိုင္းေနေနသမွ်ေတာ့ ဒီပုံေသး ျဖစ္စဥ္ အေဟာင္းၾကီး အတိုင္းသြားေနရမွာပဲ။
ပုံေသျဖစ္စဥ္ေဟာင္းၾကီ္းက လြတ္ဘို႔အတြက္ ေနရုိးေနစဥ္ အိမ္ေထာင္သားေမြ အာရုံငါးပါးနဲ႕ေပ်ာ္ေမြ႕ ေမ့ေလွ်ာ့ေနတဲ့ အျဖစ္ကိုလည္း စြန္႕လႊတ္ရမယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ေတာထြက္ၿပီး တရားဓမၼ ရွာေဖြမယ္ လို႔ အခိုင္အမာ ဆုံးျဖတ္လုိက္ပါတယ္။တုိက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ အဲဒီေန႔မွာပဲ ယေသာ္ဓရာ မိဖုရားက သားဦး ရတနာေလးကို ဖြားျမင္ပါတယ္ ။ ဒီသတင္းကို သိဒၶတၳမင္းသားၾကာသိရတဲ့အခါ လကို ရာဟုဖမ္းသလို ငါဘ၀ကို ဖမ္းမယ့္သံေယာဇဥ္ တစ္ခု တိုးတာပဲ၊အျမန္ရုံးထြတ္မွ ျဖစ္မယ္လို႔ ဆုံးျဖတ္ျပီး အဲဒီညသန္းေခါင္ယံမွာပဲ ထီးနန္း စည္းစိမ္းေတြေကာ မိဖုရားနဲ႔ သားေတာ္တို႔ကိုပါ စြန္႔လြတ္ၿပီ ေတာထြက္ခဲ့တယ္ ။ လကို ရာဟုဖမ္းသလိုပဲ ဆိုတဲ့ စကားကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး သားေတာ္ရဲ႕ အမည္ကို ရာဟုလာလို မွည္ၾကသတဲ့။
မေလးကိုစိတ္ထဲမွာ သားေတာ္ေလး ဖြာျမင္တဲ့ေန႔မွာပဲ ဖေအျဖစ္တဲ့ ဘုရားအ ေလာင္းက စြန္႔ ပစ္ျပီးေတာထြြက္သြားတယ္ ဆိုေတာ့ သားေလး ကိုမခ်စ္ဘူးလိုမ်ား ထင္ ၾကမလာပဲေနာ္ ။ အခုေခတ္မွာ လည္း တခ်ိဳ႔အေဖေတြမိသားစုကို စြန္႔ခြါၿပီ ႏိုင္ငံျခားေတြ ဘာေတြထြက္သြားၾက ရွိတယ္မို႔လား ၊ အဲဒါဘာ ျဖစ္လို႔လဲ ဆိုရင္ သားတို႔ကိုခ်စ္လို႔ ဘာမဆို မခ်ိဳ႔မတဲ့ျပည့္ျပည့္စုံစုံ ျဖစ္ေစခ်င္လို႔ လို႔ေျပာၾကမွာပဲ မို႔လား ဒါေပမဲ့ သူတို႔ရွာေပးႏိုင္သမွ်ဟာ သူတို႔ ထင္ထားသလို အရာရာ မေတာင့္တ မပူပင္ရေအာင္ ဆိုတာ ေတာ့ မျဖစ္ၾကဘူး။ ရသမွ်ဟာ စိုးရိမ္ပူပန္စရာေတြနဲ႔ အျမဲယွဥ္တြဲေနတာျဖစ္လို႔ ပစၥည္းနဲ႔ပိုင္ဆိုင္သူဆိုတာ ဦးရာက အရင္ပ်တ္ၿပီးေနာက္ဆုံးေတာ့ မ်က္ရည္နဲ႔ ႏႈတ္ဆက္ခြဲခြါရတာမ်ိဳးခ်ည္းပါပဲ။
အေလာင္းေတာ္သိဒၶတၳဟာ ဥယ်ာဥ္ေတာ္ လွည့္လည္စဥ္က ေတြ႔ျမင္ခဲ့ရတဲ့ သူအုိ သူနာ သူေသ တို႔နဲ႔ ခ်စ္ခင္အတြယ္အတာဆုံးေတြကို စြန္႔လႊတ္ဆုံးရႈံးရတဲ့အတြက္ ငိုေၾကြးေနၾကသူေတြအေၾကာင္းကို ေတြးၾကံရင္ တစ္ကိုယ္ေကာင္း အာရုံခံစားမႈ အတြက္တြယ္တာတဲ့ အခ်စ္ဆိုတာ တကယ္အစစ္မဟုတ္ဘူး ၊ ဆြဲေဆာင္မႈ ျပင္းထန္သ ေလာက္ ခံႏိုင္ရည္ ခ်ည့္နဲ႔တဲ့ အတြက္ ေသးငယ္(ေသးသိမ္)လွတယ္၊ တစ္ခဏ အတြက္ အင္အားျပင္းထန္ေပမယ္ ထာ၀ရအတြက္ အင္အားခ်ည့္နဲ႔တဲ့ အရာဆိုတာ အတုအေယာင္သာ ျဖစ္တယ္၊ တစ္ေအာင့္တစ္ခဏ ေက်နပ္သာယာမႈ အတြက္ေပးဆပ္ရတဲ့ မ်က္ရည္နဲ႔ ငိုေၾကြး ရတဲ့ အခ်ိန္ ေတြဟာ မတန္မရာ အတိုးၾကီးလွတယ္ ။ တစ္ေလာကလုံး အငိုရပ္ဘုိ႔ အတြက္ မအုိ မနာ မေသရာ တရားျမတ္ကို ရွာေတာ့မယ္ ျမင့္ျမတ္မႈအတြက္ ၾကီးက်ယ္တဲ့ အရာအားလုံး ကို စြန္႔ေတာ့မယ္လို႔ ဆုံးျဖတ္ခဲ့တာပါ။
မင္းသားရဲ႕ ၾကံေတြး စဥ္းစားေနတဲ့ အမႈအရာေတြကငို ေတြ႕ျမင္ျပီး ခမည္းေတာ္ အပါအ၀င္ အားလုံးကပဲ သိေနၾကလို႔ ငိုေၾကြးတားျမစ္တဲ့ ၾကားကပဲအားလုံးကို စြန္႔ခြါၿပီး ေတာထြက္ခဲ့တာပါ။ ေတာထြက္ခါနီးမွာ ယေသာဓရာ မိဖုရားကို ေျပာဆိုပုံနဲ႔ ပတ္သက္လုိ့ ေေရးဖြဲ႔ပူေဇာ္တဲ့ ကမၻာေက်ာ္ကဗ်ာ( အာရွတိုက္ရဲ႕ အလင္းေရာင္) မွာေတာ့ အားလုံးထက္ အစြန္႔ရခက္တဲ့ အပယ္မိဖုရား၊ သတၱ၀ါအားလုံးကို ခ်စ္သမို႔ ငါဟာမင္းကို အခ်စ္ဆုံးျဖစ္တယ္ ဆိုတာ သိပါ ၊ ပူေဆြးစရာ ၾကဳံရင္ ငါ့တို႔အခ ုပူေဆြးရျခင္းဟာ ကမၻာေပၚမွာ ျငိမ္းေအးဖို႔ အတြက္ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ပဲ၊ ေသာကေၾကာင့္ က်ရတဲ့ မ်က္ရည္ေတြဟာ ေလာကရဲ႕ မ်က္ရည္ ေေတြကို ေဆးေၾကာေပးမဲ့ ကမၻာျပဳမိုးၾကီးျဖစ္လာမယ္လို႔ ယုံၾကည္ၿပီးမင္းေျဖေတာ့ ကမၻာ ၾကီး မ်က္ရည္စဲၿပီး ငိုပဲြရပ္တဲ့ အခါမွာ အခ်စ္ဆုံးမ်ားဟာ ေရွ႕ဆုံးကပါၾကမယ္ လို႔ေဖ်ာင္းဖ်ပါသတဲ့။
ဒီေန႔------ခ်စ္သူတို႔က်ရတဲ့ မ်က္ရည္ဟာ ေနာက္ေတာ့ တစ္ေလာကလုံးရဲ႕ မ်က္ရည္ေတြကို ေဆးေၾကာ ေပးႏိုင္တဲ့ ကမၻာျပဳမိုးၾကီးျဖစ္ေစမယ္လို္႔ ကတိေပးလိုက ္တဲ့သေဘာပါပဲ။
ေငြကို လိုခ်င္သူဟာ ေငြကို စြန္႔လႊတ္ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံခဲ့ၿပီးေတာထြက္ခဲ့တာပါ အခ်စ္စစ္ (ေမတၱာ)ကိုျပဖို႔ အတြက္ အခ်စ္တုကို ခြဲခြါခဲ့တာလို႔ပဲ ဆိုရမွာေပါ့။ဓမၼေဘရီအရွင္၀ီရိယ(ေတာင္စြန္း)
No comments:
Post a Comment